Přeskočit na obsah | Přeskočit na navigaci

Vybrané reference:

Avenna - redesign (2009)

Redesign webu filozofie Avenna, která přináší osvědčené návody, jak se uzdravit, jak vyřešit problémy ve vztazích, jak pochopit osud a další návody.


Thomas`s BarberShop

Thomas`s BarberShop je první klasické holičství v Praze. Svým zákazníkům nabízí oholení od klasické metody s napařením horkým ručníkem (tzv. hot towel), až po moderní metodu oholení elektrickým strojkem (tzv. Philips dry shaving). Kromě oholení mužům také nabízí kvalitní kadeřnické služby. A to vše v duchu toho, aby muži z tohoto salonu odcházeli maximálně spokojeni, zrelaxováni a samozřejmě upraveni.


Avenna - Obchůdek

Obchůdek, který nabízí CD s nahrávkami přednášek a knihy filozofie Avenna.


Módní návrhář RoiFord

Webová prezentace amerického módního návrháře RoiForda, která je založená především na prezentaci fotek návrhů modelů.


HP-blog - redesign

Redesign mého blogu, na kterém najdete články o webdesignu, Internetu, počítačích apod. Tento blog je určen nejen lidem znalých oboru, ale i počítačovým začátečníkům, kterým budou adresovány především různé, jak doufám, užitečné rady a návody.


Profesionální líčení

Nabídka profesionálních vizážistických služeb, a to včetně poradenství v oblasti image osobnosti.


JUDr. Bohdan Hallada

Jednoduchá webová vizitka notáře Bohdana Hallady, jejíž obsah minimalizuje ustanovení Notářské komory ČR.


P.F. INTERES s.r.o.

Web stavební společnosti, která se zabývá především stavbami a rekonstrukcemi kadeřnických salónů na klíč, a to od architektonického návrhu až po konečné vybavení zařízením.


HP - webdesign, tvorba, úprava a optimalizace webů

Nacházíte se: Úvod » Tvorba webu » Webdesign

Webdesign

Říká se, že člověk není tak bohatý, aby si mohl kupovat levné věci. Levné věci totiž často bývají nekvalitní, což se dříve či později projeví. A pak je člověk donucen si tu samou věc koupit ještě jednou - sice dražší, zato ale kvalitní. Nakonec tedy dotyčný nakupuje to samé dvakrát, což se mu samozřejmě v konečném důsledku výrazně prodraží.

Jak můžete ušetřit?

Stejné je to i s pořizováním si webu.

  • Buď si necháte udělat levný web za pár tisíc. Ovšem s tím rizikem, že takový web bude nekvalitně zpracován a místo kýžené reklamy vám udělá spíše ostudu. Bohužel letitá praxe ukazuje, že k tomuto dochází velice často.
    V takovém případě vám pak nezbyde nic jiného, než si nechat udělat web další, který sice bude dražší, ale přinese vám očekávané výsledky. Jenomže takto budete svoje finanční prostředky investovat dvakrát - jednou do nekvalitního webu, který brzy zahodíte a po druhé do webu, který vám bude sloužit tak, jak má. Takže ačkoliv jste na začátku chtěli ušetřit, tak v takovém případě nakonec proděláte.
  • Anebo si rovnou, hned na poprvé, necháte udělat web kvalitní a funkční, který je sice dražší, ale v konečném výsledku vám peníze ušetří.

Pokud se rozhodnete riziko levného webu podstoupit a hledáte někoho, kdo by vám takovýto web udělal, tak v tomto případě vás odkážu na někoho jiného.

Mým pracovním krédem jsou kvalitní a funkční weby, které sice nespadají do kategorie webů za pár tisíc, ale na druhé straně se na weby z mé dílny můžete spolehnout. A pokud o takovýto web stojíte, tak jste na správné adrese.

Jak by vznikal váš web?

Vzájemná domluva ohledně celé zakázky může mezi námi probíhat pomocí internetu. Pokud jste z Prahy a okolí, nabízím i možnost osobních setkání.

1. Předání podkladů pro web a dohodnutí smluvní ceny zakázky

Vše začíná vzájemnou domluvou o tom, jak bude váš web vypadat a jaká bude jeho maximální konečná cena.

K tomu jsou zapotřebí následující podklady:

  • logo (v případě, že ještě nemáte logo, tak vám jeho vytvoření mohu zajistit u profesionálního grafika)
  • propagační materiály vč. obrázků, fotografií
  • představa o rozvržení a obsahu webu.

2. Grafický návrh

Po smluvení zakázky přichází navrhnutí grafického vzhledu webu.
Po domluvě s vámi buď grafický vzhled vašeho webu navrhu sama, nebo ho nechám vypracovat profesionálním grafikem Otakarem Korolusem.

Vytvoření "kabátku" celého webu má vždy postupné etapy, kdy je nejdřív vytvořen hrubý návrh a po jeho odsouhlasení je dopracován do podrobností. Tímto postupem lze totiž předejít tomu, abych zbytečně nevěnovala čas něčemu, co by nesplňovalo vaše představy.

3. Nakódování a naprogramování webu

Když je grafický návrh hotový a odsouhlasený, tak přijde na řadu další fáze, kdy celý web nakóduji a naprogramuji a na závěr ho celý otestuji.

Takto dokončený web je již připraven k té nejradostnější fázi - ke spuštění.

4. Spuštění webu

Dříve než bude web oficiálně spuštěn, máte možnost si funkčnost celého webu vyzkoušet nejprve sami. A až po vašem odsouhlasení bude web zpřístupněn všem.

Pro spuštění webu je potřeba mít zajištěný webhosting. Pokud ho nemáte, mohu vám ho zajistit já a vy se o nic nemusíte starat.

5. Půlroční záruka bezchybnosti

Ze zkušenosti znám, že pokud jsou v kódu webu nějaké chyby, tak se většinou projeví během prvních dvou měsíců běhu webu. Proto poskytuji ke každé zakázce záruku bezchybnosti, která je půlroční a je tedy dostatečně dlouhá na to, aby se objevily všechny případné chyby ve webu.

Po dobu záruky bezchybnosti případné chyby v kódu webu mnou způsobené bezplatně a co v nejkratší době opravím.

Mapa stránek | Nahoru | | Domů

Výběr článků z HP-blogu

O světě Internetu, a to nejen pro odborníky

Povinné údaje na firemním webu

Jste podnikatel a máte svůj firemní web? Tak vězte, že na svých webových stránkách musíte mít uvedené určité povinné údaje o vaší firmě. A pokud je tam nemáte, tak vám hr…

mYx mapy, aneb kam přesně návštěvníci vašeho webu klikají

Dva zásadní a bohužel velmi časté omyly webdesignerů, potažmo i majitelů webů, jsou: návštěvníci web používají tak, jak jsme ho navrhli (tudíž klikají přesně tam, kam c…

Praha 5 už asi nezná co s penězi

Městská část Prahy 5 spustila nový web. Na tom by nebylo nic špatného, kdyby... Když jsem poprvé tento web navštívila, tak jsem si myslela, že jsem se při zadávání adres…